26 Ekim 2010 Salı

Wentworth Miller Hakkında Bilinmeyenler

Wentworth Miller
Fakulteye gittigim zaman,cok riskli bir teklif aldim ve butun hukuk fakultesinde ve Wall Street'e giden arkadaslarima danistim
Grup Hepsi Fan Club - Wentworth Miller Hakkında Bilinmeyenler... -Sen CV'me bakabilirsin ve goruceksin ki 12 iste calistim ve 450 kereden fazla "Hayir" duydum ve daha az "Evet".Boylece randevulara kendi standartlarimla gidiyordum bana biraz da olsa kolaylik salamasi icin.Ve oyle yapiyordum ki is en sevdigim pudra sekerli keke benzesin.
- Deneyimim kendimi bulmami saladi,kendimi devamli diyerlerinden ayirdim-gun-icinde ve gun-disinda.Bunun icin bana Toni Morrison"un "Beloved" -Inanc sarkisi cok yardimci oldum,o soyle soyluyor-"Tanimlamalar tanimlamaktan geliyor,tanimlamayamamaktan degil" boylece ben kendi tanimlamami buldum ve aslinda tamamen ait olmadigim bir kutuya girdim.
-Babam siyah,annemse beyaz.Bense yeni bir turum- Yalniz bekci,iki topluluk arasindayim.
-Benim cok oyuncaklarim yoktu.Ben barlara ve kluplere pek uymuyorum.Daha coku evde kalip "Scrabble" oynamayi,arkadaslarimla aksam yemeyi yemeyi,sinemaya gitmeyi veya butun havta sonlari "Low& Order" ve "The Simpsons"in 14 sezonlarin bolumlerini izlemeyi tercih edeyorum.
-Ben pek is planlari yapmiyordum.Ben aylaz biriyim ayrica karakterim bir superkahraman deil.Ben Jackie Chan'in filmlerinde oynayan ciplak bir gey oynamak istemiyordum,cunki o cok hizli ,ayrica Michael Scofield rolu Joe'yi tamamem kendi bedeniyle oynuyor.
-Tamam,eyer bizler edebiyati tanimlayabilirsek komik kitaplarda ekliyebiliriz.Ben tanimlayabilirim ki "General Zod" "Supermen"e cok guclu bir darbe vurdu.Ve Bryan Singer'in "Superman"in devamini cekmesini umut ediyorum.
-Benim sonuncu bolumle ilgili kucuk bir ruyam var-Bizler parmakliklarin arasindan gecerek hapisaneden kaciyoruz,Matthew Fox'la yan yanayiz ve 2'inci sezonu bir tropik adasinda geciriyoruz-sakalasarak "Prison Break"i "Lost"tan daha cok seviyoruz.
-Benim en son anlamli iliskim bir yil onceydi ve sadece 5 havta surdu,fakat ozaman cok sicati ve agirdi",en iyi halimdeydi
-Benim karakterim (Prison Break'ta) guclu olmaya ihtiyaci var .Gercekte her kez icin cok zor biri deilim.
-Ben beyazlar icinde oynaya bilirim , tatoo'mun cok golge topladigini biliyorum
-Ben cok guzel yatan bir patatesim.
- Dusunuyorum ki oynadigim karakter potensiyal bir seksi
-Prison Break'taki rolu icin Wentworth soyle soyluyor:Michael hapisanedeki hayatini basariyla gecirdi.Onun bir karieri,arkadaslari,sevgilisi vardi ve kardesini hapisaneden kurtarmak istiyordu.
-Kendim icin hapisanede sunu soyliyebilirim:Ben sonuncu kez cok uzun kalmadim ve asa yukari 5 dakika cilik attim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder